vakantie :)

29 april 2013 - Dapaong, Togo

Heej hallo daar!

We zijn een dikke week op vakantie geweest naar Lomé!
Lomé is de hoofdstad van Togo en licht aan de zee! Het was een helse rit om er te geraken. (met bergpassen) onderweg zagen we ook gekantelde vrachtwagens.
De eerste dagen verbleven we in een soort internaat. De zoon van Rachel liet ons de gigantische markt zien van Lomé!
Verder hebben we onze tijd veel aan het strand doorgebracht!
Donderdag , Vrijdag en Zaterdag zaten we in tabligbo, een dorpje in de brousse! Daar hebben we een fabriek bezocht en wat gewandeld. Ook hebben we Aneho bezocht dat is een stadje waar de zee en de rivier samenkomen, zeer mooi!
Onze laatste dag hebben we doorgebracht aan COCO Beach, een hotel met privé strand. Deze avond hebben we er kreeft gegeten. Morgen avond vertrekken we terug naar Dapaong om onze laatse twee weken nog door te brengen.

Zonnige groetjes!

1. Isabelle:
    30 april 2013
    Waouw tof, fijn dat jullie een paar dagen vakantie hebben kunnen nemen! Jullie zien er echt goed uit :) Geniet nog ten volle van jullie laatste Togolese dagen. Misschien nog een paar bevallingen? En veel mooie foto's van schattige babytjes!!! Ik verheug mij al ontzettend om jullie terug te zien :))))) Mamsy Izzy